Saturday, March 8, 2008

pengalAMIN:baru menjinak2kan diri d blogger ini..hohoho..

saje je nak intro dlu..
dak UTeM
FKp tahun 3 DMF..dh nk abih blaja dah..
umo21(not matured enough)
tggi: 180cm
berat: ????(padahal saje xnk g tau..dh cam 1.5 guni beras..hihihi..)
asal perak..
skang menetap di merata-rata tempat..
nomad katekan..
xla sangat..(aku dah start mengarut nie)
xtau nk tulis pe coz letih baru balik dari sagil..
mandi air terjun..
kat atas skali tue..
penat siot..
back 2 de topik..
hobi:b'jalan2 d serata m'sia..(sabah&sarawak blom lagi)
bak makan n minum tue xdehal,sume sebat tp yang HALAL..
nak tau lagi tanye jelah yeh..
penat nk b'tulis..
sok2 jelah aku sambung..
salam..
zaassss...
ZzZzZzZzZzZzZzZzZ....
opocot mak ko meletup!!!(mengigau jap td jupe makcik kt dlm mimpi)..
zZzZzZzZzZzZzZzZ.....

19 comments:

k.e.r.i. said...

ntah pape la ko niy..

N.Hidayah Ibrahim said...

biar la die keri...
1st time tulis blog
bagi la sokongan

shatilah zakaria said...

welcome to blogger aka KAMI
wek!!

Shepha said...

sokong2...
mee hongku satu!!!!

k.e.r.i. said...

wakakakaka..
aku pun nak mee hongku gak.
hahahha

shatilah zakaria said...

nak juge nak juge~~

Mrs. ORENSEED said...

welcome2!!!

arcmal a.k.a アルクマル said...

tah haperk2 tah punya blog.....sengal......

Shepha said...

takpe tochai...
ku memberi sokong penuh dgn development blog ni...

hiyark! =P

rAmiZa.mY said...

ello blogger =)

k.e.r.i. said...

weyh, update la blog..
tambah la pape yang patot..
kalo tak tahu, jangan segan silu tanya aku...
hahahahaha...

Shepha said...

ha'ah tochai...
kang dpt gambau...
edit la ye...busan la blog hg ni...haha...
kene tambah chatbox pastu kene tambh logo utem bloggers

TOcHai said...

baik..
korang sume support aku yeh..
aku pun baru sgt n rabun it sket..
so paham jelah..
arcmal ko dok kt umah je..
tolong mak memasak..hahahaha...
keri..
need backup..

TOcHai said...

hongku yeh...
xpa2 hang dok lok lak ngan aku nu..
sat g aku wat kasi gempak nyer..
tggu aku free tahap dewa nnt..
boru hang tau...
hohohoho...

arcmal a.k.a アルクマル said...

sengal nyerr tochai.....bende nih pun tak tau....aperk laaaaa

shatilah zakaria said...

PLEASE UPDATE UR BLOG..

Shepha said...

semggu aku tggu...
mane2???
ltak gambau aku pun best...huhuhuhu....

SukRuL_AzaM said...

assalamualikum,
just nak ajak join group utem blogger
harap sudi.. kalau ade pape cadangan atau pertanyaan boleh tinggal dekat blog ni

http://utem-bloggers.blogspot.com/

HanG LeKiR said...

ceh ko kenal dirimu itu...sesangat la poya... bdw congrat..coz dah convo kan.